Zitate aus The Particle at the End of the Universe

Zitate aus The Particle at the End of the Universe

To Mom,
Who took me to the library.
2

Diese Zitate könnten dir auch gefallen

Wenn du nur ein Buch in deinem Leben gelesen hast, würde ich dir empfehlen... dein verdammtes Maul zu halten.
Banksy in Cut It Out
1
Wenn ich lese, fühle ich mich so glücklich und frei, dass ich überzeugt bin, alles andere im Leben ertragen zu können.
Lesen sollte Kindern nicht als Pflicht verkauft werden. Es sollte als Geschenk angeboten werden.
Das Lesen war weder Arbeit noch Hobby, es folgte keinem bestimmten Interesse. Lesen war ein Zustand, in dem die Zeit verstrich, weil sie nicht anders konnte, während Adas Verstand in Nahrung eingelegt wurde, so dass seine hektische Gier in ein gleichmäßiges Einsaugen und Verwerten überging.
Reading can be as magical as any spell.
Agnes Scribner in Hogwarts Legacy
Ich habe mich immer in die Bücher verliebt, die ich gelesen habe, während ich krank im Bett lag.
Reading is a hobby, but for some of us, it's an escape from the difficulties we face. To all of you who escape into books, I want to thank you for escaping into this one.
1
Mein Vater sagte immer, "Vertraue Niemandem, dessen Fernseher größer ist als sein Bücherregal" - darum lese ich.
Beim Lesen guter Bücher wächst die Seele empor.
1
Lesen heißt durch fremde Hand träumen.
1
Ich glaube, dass magische Dinge passieren können, wenn man gute Bücher liest.
12
The world is dark, and light is precious.
Come closer, dear reader.
You must trust me.
I am telling you a story.
Für Michelle - meine Liebe und Partnerin für's Leben. Und für Malia und Sasha - deren Strahlen alles heller macht.
Barack Obama - Ein verheißenes Land
1
Für alle, die sich zwischen den Seiten dieses Buches wiederfinden.
Laura Kneidl in Someone New
To my husband, David Yoon, who showed me my heart.
And to my smart, beautiful daughter Penny, who made it bigger.
To the First Mother who Brings up a Happy Child.
John Watson - Psychological Care Of The Infant And Child
1
To caffeine and sugar, my companions through many a long night of writing.
1
It is very unnerving to be proven wrong, particularly when you are really right and the person who is really wrong is the one who is proving you wrong and proving himself, wrongly, right. Right?
Lemony Snicket - The Reptile Room
1
What can I say about a man who knows how I think and still sleeps next to me with the lights off?
Gillian Flynn in Dark Places
4
Die Widmung dieses Buches ist siebengeteilt: für Neil, für Jessica, für David, für Kenzie, für Di, für Anne, und für euch, wenn ihr zu Harry gehalten habt, bis ganz zum Schluss.
12
This is presented as a work of fiction and dedicated to nobody.
1
For Kate and Morgan
and for everyone
whose first love
was a hard love.
1
Walk until the darkness is a memory, and you become the sun on the next traveler's horizon.
Kobe Bryant in Training Camp
Humans had always been better at killing than any other living thing.
"And what if there's nothing in there?"
"You die and there's nothing beyond that. Nothing. Nothing remains. Someone might remember you for a little while after but not for long."
There's only one thing that can save a man from madness and that's uncertainty.
The number of places in paradise is limited; only in hell is entry open to all.

Verwandte Seiten zu The Particle at the End of the Universe

Sean CarrollLesenDie schönsten Buchwidmungen & VorworteBuchwidmungen & VorworteDie schönsten BuchzitateBuchzitate