Zitate aus Disney's Aladdin: A Musical Spectacular

Zitate aus Disney's Aladdin: A Musical Spectacular

You guys are just like Bella and Edward from Twilight - except you use facial expressions.
Genie
I know how you feel. Deflated like a Patriots football.
Genie
Wait, you're all going? I don't believe this - I haven't seen this many people leave in the middle of the show since a Miley Cyrus concert.
Genie

Diese Zitate könnten dir auch gefallen

Jede Art von Glück ist besser als jemandem nachzutrauern, den man nicht haben kann.
Leah Clearwater in Twilight
11
Nur vom Baum der Erkenntnis, des Guten und des Bösen, von dem darfst du nicht essen, denn sobald du davon issest, musst du sterben.
Bella Swann in Twilight
6
Sterben ist friedlich, leicht. - Leben ist schwerer.
Bella Swann in Twilight
32
Das Leben ist beschissen und dann stirbt man - ja, schön wär's.
15
He called you pretty... That's practically an insult, the way you look right now... You're much more than beautiful.
9
Sometimes I wondered if I was seeing the same things through my eyes that the rest of the world was seeing through theirs. Maybe there was a glitch in my brain.
7
No matter how perfect the day is, it always has to end.
14
I know love and lust don't always keep the same company.
5
The right thing isn't always real obvious. Sometimes the right thing for one person is the wrong thing for someone else. So... good luck figuring that out.
6
Death is Peaceful, Life is Harder.
19
Even more, I had never meant to love him. One thing I truly knew - knew it in the pit of my stomach, in the center of my bones, knew it from the crown of my head to the soles of my feet, knew it deep in my empty chest - was how love gave someone the power to break you.
7
I like the night. Without the dark, we'd never see the stars.
22
Wenn du bei mir bist brauche ich keinen Himmel. Bevor du da warst, Bella, war mein Leben eine mondlose Nacht. Sehr dunkel, aber mit Sternen - Punkte aus Licht und Weisheit. Und dann bist du über meinen Horizont gesaust wie ein Meteor. Plötzlich stand alles in Flammen, da war Glanz und da war Schönheit. Als du weg warst, als der Meteor hinter dem Horizont verschwunden war, wurde alles schwarz. Nichts hatte sich verändert, aber meine Augen waren vom Licht geblendet. Ich konnte die Sterne nicht mehr sehen. Und es gab für nichts mehr einen Grund.
Stephenie Meyer in Twilight - New Moon – Bis(s) zur Mittagsstunde
20
Wenn ich Träume hätte würden sie nur von dir handeln. Und ich schäme mich nicht dafür.
16
Du machst dir also keine Sorgen, weil du einem Haus voller Vampire einen Besuch abstattest, sondern du hast Angst, dass sie dich nicht mögen könnten?
Stephenie Meyer in Twilight - Bis(s) zum Morgengrauen
12
Ich hatte nie groß darüber nachgedacht, wie ich sterben würde, aber an Stelle von jemandem zu sterben, den man liebt, scheint mir ein guter Weg zu sein um zu gehen.
36
Es gab drei Dinge deren ich mir absolut sicher war:
Erstens, Edward war ein Vampir.
Zweitens, ein Teil von ihm – und ich wusste nicht, wie mächtig dieser Teil war – düstertete nach meinem Blut.
Und drittens, ich war bedingungslos und unwiderruflich in ihn verliebt.
Stephenie Meyer in Twilight - Bis(s) zum Morgengrauen
12
Bella: "Du musst mir ein paar Antworten geben."
Edward: "Hmm. Ja. Nein. Weil Haie nicht rückwärts schwimmen. 1,772453."
Bella: "Was die Quadratwurzel aus Pi ist, interessiert jetzt nicht."
10
Bella: "Wieso hast Du mich anfangs so sehr gehasst?"
Edward: "Das tat ich... weil ich Dich so sehr wollte!"
12
"Ich vermisse dich", flüsterte ich.
"Ich weiß, Bella. Ich weiß genau, wie du dich fühlst. Es ist, als hättest du einen Teil von mir mit dir genommen."
8
Bella, you give me everything just by breathing.
Twilight - New Moon – Bis(s) zur Mittagsstunde
7
Edward: "Alle Zeit der Welt mit dir wäre nicht genug. Aber beginnen wir mit 'für immer'."
Stephenie Meyer in Twilight - Breaking Dawn - Bis(s) zum Ende der Nacht
29
I don't think I forgot anyone. But I might have forgotten underwear. Bye!
Miley Cyrus - Februar 2024, Grammy Dankesrede
Left my livin' fast somewhere in the past
'Cause that's for chasin' cars
Turns out open bars lead to broken hearts
And goin' way too far
Miley Cyrus - Used To Be Young, Album: Endless Summer Vacation
I can buy myself flowers
Write my name in the sand
Talk to myself for hours
Say things you don't understand
I can take myself dancing
And I can hold my own hand
Yeah, I can love me better than you can
Miley Cyrus - Flowers, Album: Endless Summer Vacation
See my lips on her mouth, everybody's talkin' now, baby
Ooh, you know it's true
That I was born to run, I don't belong to anyone, oh no
I don't need to be loved by you
Miley Cyrus - Midnight Sky, Album: SHE IS MILEY CYRUS
Hit the Goose, raise a toast, pop the molly
I can go toe-to-toe, like I'm Ali
We're all tryna fill the lonely
Miley Cyrus - D.R.E.A.M., Album: SHE IS COMING
Uh, don't call me angel when I'm a mess
Don't call me angel when I get undressed
You know I, I don't like that, boy
Uh, I make my money, and I write the checks
So say my name with a little respect
All my girls successful, and you're just our guest
Miley Cyrus - Don’t Call Me Angel (Charlie’s Angels), Album: Charlie’s Angels OST
There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain’t about how fast I get there
Ain’t about what's waiting on the other side
It's the climb
Miley Cyrus - The Climb, Album: Hannah Montana: The Movie
Ich habe Angst, aber wenn du in meiner Nähe bist, fühle ich mich, als würde eine Armee von Männern mit Waffen hinter mir stehen.
Miley Cyrus - Adore you
4
Every rose has its thorn.
Miley Cyrus - Every Rose Has Its's Thorn, Album: Can't Be Tamed
6
Every rose has its thorn.
Just like every night has its dawn.
Just like ever cowboy sing this sad,sad song.
Miley Cyrus - Every Rose Has Its's Thorn, Album: Can't Be Tamed
7
Although we both lie close together we feel miles apart inside.
Miley Cyrus - Every Rose Has Its's Thorn, Album: Can't Be Tamed
1
Ich erwürge dich, ich bring dich um, ich verscharr dich, ich buddel dich aus, ich klone dich und ich bringe alle deine Klone um!
Hat er gerade Grand Central Station gesagt, oder verstehe ich hier nur Bahnhof?
"Augen zu."
"Warum muss ich sie zu machen? Sie sind zu."
"Zuer!"

Verwandte Seiten zu Disney's Aladdin: A Musical Spectacular

Die besten Zitate und Sprüche aus TwilightTwilightMiley CyrusDie schönsten FilmzitateFilmzitate