Zitate und Sprüche von Billie Joe Armstrong

Zitate und Sprüche von Billie Joe Armstrong

Billie Joe Armstrong (* 17. Februar 1972 in Oakland, Kalifornien) ist ein US-amerikanischer Sänger, Songwriter und Gitarrist. Bekannt wurde er als Frontmann der Band Green Day.

Ohne Pit macht ein Punk Konzert keinen Spaß.
Moshing and broken glass just don't go together.
Punk ist nicht nur der Sound, die Musik. Punk ist ein Lebensgefühl.
If journalists ask you again and again about the same bands, you'll end up saying you hate them just because you're so fed up with being asked all those stupid questions.
Es gibt einen Grund, warum Kleinstädte nur kleine Städte sind - weil niemand dort wohnen will.

Diese Zitate könnten dir auch gefallen

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone
Green Day - Boulevard of Broken Dreams, Album: American idiot
2
I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me, and I walk alone
I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Green Day - Boulevard of Broken Dreams, Album: American idiot
1
I'm impressed with the presence of none
I'm possessed from the heat of the sun
Hurry up 'cause I'm making a fuss
Fingers up 'cause there's no one to trust
Green Day - Father of All..., Album: Father of All Motherf-ckers
Kick the dog when the whistle blows
Well, you’re a liar
Feed the creeps with a stick and bone
You’re a liar
Green Day - Fire, Ready, Aim, Album: Father of All Motherf-ckers
Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test, and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time
It's something unpredictable, but in the end it's right
I hope you had the time of your life
Green Day - Good Riddance (Time of Your Life), Album: Nimrod
Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are
As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends
Green Day - Wake Me Up When September Ends, Album: American idiot
It says 'home is where your heart is,' but what a shame
Cause everyone's heart doesn't beat the same
Green Day - Jesus of Suburbia, Album: American idiot
I'm the son of rage and love
The Jesus of Suburbia
From the bible of 'none of the above'
On a steady diet of
Soda pop and Ritalin
Green Day - Jesus of Suburbia, Album: American idiot
Don't wanna be an American idiot
Don't want a nation under the new mania
And can you hear the sound of hysteria?
The subliminal mind f*ck America
Green Day - American idiot, Album: American idiot
I beg to dream and differ from the hollow lies
This is the dawning of the rest of our lives
Green Day - Holiday, Album: American idiot
When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Green Day - 21 Guns, Album: 21st Century Breakdown
Does the pain weigh out the pride?
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins
One, twenty-one guns
Lay down your arms
Give up the fight
Green Day - 21 Guns, Album: 21st Century Breakdown
California has officially announced that jaywalking is now no longer a crime. So congratulations to the Californians who like walking places. This is great news for the six of you.
Trevor Noah in The Daily Show - Oktober 2022
New Mexico. Das ist ein Bundesstaat im Südwesten. So ähnlich wie Kalifornien, aber weniger Verkehr.
Lalo Salamanca in Better Call Saul - Staffel 6 Episode 5
Wir haben alle unsere kleinen Schwächen. Meine ist Kalifornien.
All creative people should be required to leave California for three months every year.
1
Helsinki ist vielleicht nicht ganz so kalt wie oft behauptet wird, aber Kalifornien ist deutlich schöner. Ich kann mich nicht daran erinnern, als ich letztes mal keine kurzen Hosen tragen konnte.
Die Einfachheit des Lebens in Kalifornien ist eine Illusion. Wenn Menschen, die hier Leben sie für echt halten, leben sie meist nur für kurze Zeit hier.
Es scheint nicht immer nur die Sonne, Liebling, der Regen fällt auf den Gerechten genau wie auf den Ungerechten... außer in Kalifornien.
Silk Spectre in Watchmen - Die Wächter
1
Ich habe die Artikel im Life Magazin über freie Liebe und freies Dope in Kalifornien gelesen. Mit 20 habe ich mich nach Los Angeles aufgemacht.
Das ist das Schöne an Kalifornien, man kann am selben Tag fast in die Berge und fast an den Strand fahren.
Leonard Hofstadter in The Big Bang Theory - Staffel 11 Episode 11
2
Ich finde es bemerkenswert, inwiefern England in keinster Weise Südkalifornien ähnelt.
Austin Powers in Austin Powers - Spion in geheimer Missionarsstellung
It's the edge of the world
And all of Western civilization
The sun may rise in the east
At least it's settled in a final location
It's understood that Hollywood sells Californication
1
Ich hab' getrunken als ich mit dir schwanger war und du bist gut geraten. Heutzutage hört man nur noch 'hör auf zu trinken, hör auf zu rauchen'. Ich schwör' euch - Texas verwandelt sich in Kalifornien.
In Kalifornien schmeißen sie ihren Müll nicht weg - sie machen Fernseh-Shows daraus.
Jeder Städtebewohner weiß, dass die Architektur, im Gegensatz zur Poesie, eine terroristische Kunst ist.
Eine Stadt ist ein Labyrinth aus Beton, in dem wir unseren Verstand verlieren.
(Musin Almat Zhumabekovich)
1
Eine Stadt ist nicht nur eine Ansammlung von Gebäuden, sondern eine Abfolge von Raum, umgeben und definiert von Gebäuden.
Ich will nicht, dass das ein ewiges Sterben gibt und vor allem möchte ich nicht, dass das ein großer, europäischer Krieg wird.
Sahra Wagenknecht - Juni 2024
Es ist unmöglich, es allen recht zu machen und von allen gemocht zu werden. Man bekommt heute durch Social Media mehr mit, als man will.
Leroy Sané - Juni 2024

Verwandte Seiten zu Billie Joe Armstrong

Green DayKalifornienDie besten Zitate und Sprüche über StädteStadtDie schönsten Zitate und SprüchePersonen
Englische Übersetzungen zeigen?